MMA Tweets:
DaMarques Johnson

on Wednesday
This may hurt a little but its something you'll get used to
on Wednesday
Hey D this god... I know you really wanna fight. Let's wait a lil bit longer k ...... https://t.co/6hgAoPvIrG
on Wednesday
Took the stitches out myself does look too bad Jus gotta get it to work the way I want it too now. https://t.co/XSbjhh7UvT
on Wednesday
I don't think of it as picking scabs... It's more like opening natures Christmas presents https://t.co/WgXZXpsRjn
on Tuesday
This is pretty much my hydration ladder lol I mean I get to H2o evenutally lol https://t.co/qVa0pdgczV
on Monday
Nothin will give you a case of the mondays like having to pick your mom up from jail first thing in morning.....
last week
It's Friday biiiitttccchhh http://t.co/vqn7N1psa7
last week
Cuz works got me like dis for some reason http://t.co/QQlDtBExpg
last week
"@secretsfact: The lyrics in your favorite song express everything that you struggle to say or express to others." Stinkfist? Tool damnit!
last week
Oh you gotta fold laundry look at all these fucks I give...I'm gonna sleep right here don't you dare… http://t.co/3fDj1nGNDK
last week
This 85r fight should have been the 1st fight of the night .... #imnotimpressedwifurperformance
last week
Totally gonna sound like a hater but these two 85rs look like the where found at the fighter swap meat on a Sunday.
last week
Jus read @jeremyhornelite krav maga fb explosion lmfao @joshtylermma http://t.co/Yr3isDaRmM
last week
WAR @TheMMALAB GO GET IT BOYS @effyescudero @BensonHenderson AND OF COURSE @JCBJJ
last week
Cody mckenzie be like .... @MikeCies @MMARoasted http://t.co/mLeiOeulD7
last week
"@MMAHistoryToday: The amazing Joe Rogan from UFC 12 in 1997 http://t.co/K83N9C8ZGu"@joerogan
last week
Everybody knows @BrianButler_Au be like lol ask me hell ask @JakeHeun lol he sparred you yet ?
last week
Asked @BrianButler_Au to spar he was like http://t.co/e9JXpD02J0
last week
2 cop smack up vet @ goal. Best weapon is your brain fellas if your only tool is a hammer evrything looks like a nail http://t.co/t7ZyzNGsBq
last week
Goooooodd morning world... Ittttssss Friday http://t.co/VWwAO9EKIc
last week
"@BadassMiIitary: And not a single fuck was given ?? http://t.co/Jwrl9RXDLD" @Ranger_Up
last week
"@realOCsports: If you can suggest ONE television series to binge-watch and catch up on, what is it? @espn700bill"the shield
last week
It's going to be a looooonnng 7 weeks I already wanna choke a muthafucka! #imissjiujitsu
last week
Pain Meds got me like..... @emparry00 http://t.co/JpNjMEF1hK
last week
"@MacLethal: Whoever invented ice-cream deserves $50000000000000000000000000 in cash."@Emparry00
last week
This is my new hand for the next 7 weeks.... http://t.co/vd0ZWaEveR
last week
All dressed up and ready for my surgery dance http://t.co/6jSRngJR4T
last week
AT THIS MOMENT I'M THINKING WAS JANET JACKSONS TITTY REALLLLY THAT BAD?
last week
HOLY SHIT IS THIS WHAT DMT IS LIKE ? @joerogan #SINGINGTREESBEACHBALLS&DANCINGSHARKS
last week
WATCHING THESE SUPERBOWL COMMERCIALS LIKE THIS.....FUCK KILL ME NOW GEEZ http://t.co/2oImOsEBPr
last week
Hey Ralek @metamorispro HOW ABOUT THIS GUY jeremyhornelite VS JOSH BARNETT? Just sayin http://t.co/rEF5LzvlZg
last week
LAST WORKOUT ON SATURDAY THEN SURGERY ON MONDAY THEN RECOVERY STARTS TUESDAY. Come play with me at elite
last week
DADDDDDDDDDDD I LOVVVVEEE YOOOOUUUUUUUUUU http://t.co/kGntugOzqg
last week
"It's best that you hear what they don't want you to hear. It's better to have pressure from peers than not have peers." @SageFrancis
last week
Aesop rock - 1,000 o'clock Makes me wanna bee bop as I whip someone's ass while contemplating the taste of colors.
last week
"@LIFECOACHERS: Sometimes feeling good about yourself is as simple as forgetting who you are!" Gonna need some weed for that
last week
"@NickRossborough: We are equal. Money doesn't know or determine the difference." Then why arent lap dances only a dollar?
last week
It's all fun and games till someone gets fisted Damarques Johnson
last week
If you start a sentance w/ "im real religious..." You confirm to me that you're a lying&overall Shity human being much like the rest of us.
last week
Happy tuesday Twitterverse! http://t.co/asZTW6ISOm
last week
Dad. Have a seat.@brianbutler_au Brian talks a bunch of mess and if you do not address it... I will be… http://t.co/OukxMmNyDu
last week
#utahhighschoolfightclubs Bring your friends it will be fun. There is a lot more to it than YouTube hits & it beats getting assult charges
last week
#utahhighschoolfightclubs Trust me I was that fight club kid, only because I didn't know mma, bjj, gyms existed in Utah
last week
In fact bring the person you want to fight at high school bring them group of you Aftr sum dialouge We will teach #utahhighschoolfightclubs
last week
If your in Utah county check out court at The Pit if you're in sl county come see me at elite performance #utahhighschoolfightclub
last week
Ok Utah high school kids "fight clubs" are not a good way to go about things to prove you're a bad ass. #utahhighschoolfightclubs
last week
"@jeremyhornelite: Check out number 4 on the list. https://t.co/CpdcCuIrOC http://t.co/6vxox2Gd7P" @PlayTimeMMA
last week
Hi god. It's d again... Your still standing on my neck. I'm tapping out dude Thanks d
last week
"@TKnight10: @DaMarques_UFC lmao! I said eyes…not nose haha" ohhhhhhh..... Eyessssss I was wayyyyy offf
last week
After a long time of thinking... 1 negative comment and 1 postive comment From 2 ppl I look up to RIP LAVANDER EASTWOOD
Copyright © 2013 FIGHT! Magazine | Contact Us