MMA Tweets:
Daniel Cormier

yesterday
Done deal. This is gonna be really fun. I can't wait. Title shot coming. #Olympians #fightiingidols… http://t.co/3QxK2OJNey
yesterday
"@ForrestGriffin: @ufc @danawhite @SportsCenter @danheno @dc_mma big fan DC but could we get less of the penis pants ?" What an asshole lol
on Saturday
Dan Dan and Keke got hooked up. New jordans. Sick! DC http://t.co/Ice9ffqvgd
last week
Congrats @AaronPicoUSA on ur new @nike deal. Congrats little dude! Now keep winning.
last week
"@Showtimepettis: Told ya... @KarynBryant @dc_mma" not suprised haha I am always wrong with my picks lol. Remember Chicago :) great job!
last week
"@AlexSaxto: @UFCONFOX @dc_mma everything dc does in general he does well the dude is a special human being" thank u
last week
Guys this isn't bad at all maybe ol DC should throw his name on a pair and call it a day. What y'all think? http://t.co/woso4aiCcK
last week
And last but not least congrats to Santiago. End of a great year. He is now also a two time state… http://t.co/MN2XIuHiKC
last week
Congrats to Travis, this is the end of his 1st year of wrestling. And what a year it was. He is a… http://t.co/i0mJroOv6p
last week
Congrats to Moses, he was the 1st kid to join my team 3 years ago. He is now a 2x state champion and… http://t.co/pEYwgSF2jM
last week
Isaiah Bird is MY HERO! I want to meet him & buy this kid a wheelchair @News12LI -PLEASE dm me http://t.co/ImiIREiH1P
last week
These 3 young men were state champions this year and now they are the 1st kids in my clubs history to… http://t.co/PBMI3R2AFy
last week
Check this out guys! #EmbraceTheGrind #Wrestling http://t.co/ImiIREiH1P
last week
"@jerviscole: @dc_mma where you at DC" I'm n reno homie! Kids national tournament. 2800 kids
last week
Reno world championships. Over 2800 kids wrestling here this weekend. What a great sport. 6 of my… http://t.co/r01eWUGLVm
last week
RIP Ultimate Warrior so many memories of Savage vs Warrior growing up. So sad. #realmegapowers http://t.co/aSgn27app5
last week
akahq track meet finals @lukerockhold @bunchthegreat @tysongriffin @teamkhabib bunch is fastest man… http://t.co/kn6uBSlY47
last week
This is once again part of my meals. I don't miss it lol. DC http://t.co/zj2lzy7Wt4
last week
& our winner is @jbs1212 - thanks to all for supporting. More opportunities to win soon DC http://t.co/667HFjvxnm
last week
.RT for chance to WIN my @CF_Athletic #UFC170 Walkout tee & SAVE 25% on all orders at http://t.co/C5Qv6Rb7vz #ETG http://t.co/Jz7lc0kDkx
last week
RT for chance to WIN my @CF_Athletic #UFC170 Walkout tee & SAVE 25% on all orders at http://t.co/C5Qv6Rb7vz #ETG http://t.co/Jz7lc0kDkx
last week
"@Mr_Awesome124: @dc_mma @TheBigHurt19 did taker lose?" Yes Brock did it. Clean win
last week
"@TheBigHurt19: @dc_mma did you see that happening?" Not one bit!
last week
Ok @wwe that was awesome! Didn't see that coming for a second. #the beast incarnate!! They actually did! Bravo wwe. What a shocker!
last week
O my god! Brock did it!
last week
What in the world! How did he kick out of the F-5?
last week
"@TrustInCam: @dc_mma Orton, Batista, or Bryan?0" Bryan, been chasing for long enough now.
last week
Lesnar still sporting that little kiss from @cainmma on that left cheek.What a prize to the winner of Werdum vs Browne. Enjoy boys haha
last week
"@notorioustid Yes! I love watching @BrockLesnar wrestle. Let's go Brock!” You know It's a work right?Or is it?"yes, still love wrestlemania
last week
"@MillerTime006: @dc_mma think he's gonna win?" nope
last week
Yes! I love watching @BrockLesnar wrestle. Let's go Brock!
last week
"@Joe_Carron: @dc_mma Does Brock defeat the Streak?" NO!
last week
Cesaro is about to get a MAJOR push!
last week
Cena over wyatt. They didn't do it! Gotta put wyatt over at wrestlemania!
last week
Jake the snake was the man!
last week
"@Unitedwillrise: @dc_mma you where saying lol ?" Eating my words lol
last week
"@SlimZee780: @dc_mma you'll be my source for WrestleMania XXX" Bryan over triple H.
last week
Daniel Bryan getting smashed! Triple H is still the man !
last week
"@Kamal_bjj: @dc_mma be carefull...he coming! #Gatsalov #Athens2004 http://t.co/cdS6zNS2rA" he sent me a warm up from russia we are friends.
last week
My guy @steveaustinbsr just came back to wrestlemania. This guy still can control the crowd better… http://t.co/fjwNBD4Ccp
last week
Wrestlemania time! #tofeellikeakidagain #escapereality http://t.co/c3bbq4ga5m
last week
"@NateDepigeone: @dc_mma can't wait to see you at the Reno tournament, up for giving a signature to a huge fan?" Done
last week
"@jmeister927: Just ran into @dc_mma in Monterey. Didn't mean to freak him out in front of his family. #mybad #hugefan" no problem bro.:)
last week
Right now is the time to get all your spring tees guys. Go and check it out at http://t.co/RSi4yGU9me… http://t.co/b4Lz6VSEaA
last week
Movie time with my homie. My best pal ever. Captain America time. http://t.co/w8DCSGAsdr
last week
My team captain came to practice looking like that one hairwash later and he was back to his normal… http://t.co/cDmpvLzTpc
last week
"@kifoolio: @dc_mma watch him in the hbo show "true detective" wit woody harrleson... He's even better" @kingsbu said that. Gotta watch
last week
New respect for Matthew Mcconaughey after watching Dallas buyers club. @kingsbu has been raving about… http://t.co/4RlDSk9rWz
last week
"@eyesdeep02: @dc_mma how can an Iraq vet get a signed pic from DC?" Send it to aka bro
last week
"@realdealruss: gonna be in Vegas for UFC 173? @MMAjunkieRadio fans missed you in Sacramento for the fox show" yes I am working fox desk.
Copyright © 2013 FIGHT! Magazine | Contact Us