MMA Tweets:
Daniel Cormier

on Monday
Just got my new gear from winning. Straight from Japan. Fully customized. Next fight is the BIG… http://t.co/OBY5JORJsY
on Monday
Guys Im having a health and fitness conference call at 6pm PST today. To join me and my friends from Nutrie live goto http://t.co/eIOTMD9hAI
on Sunday
I bought it after seeing the Irish fans yesterday I'm playing @EASPORTSUFC saxophone with @TheNotoriousMMA lol http://t.co/7kJllEq1UF
on Sunday
I like Bobby Green, his speed and athleticism are a problem. With that being said ,my brother… http://t.co/4U8rt7Szcl
on Sunday
Just posted a photo http://t.co/TayIBeU2xS
on Saturday
"@RealTOPPS: @DustinPoirier @ufc @dc_mma @TheNotoriousMMA you fuckin suckk connor would destroy you" that's crazy talk. #337
on Saturday
Nice job @TheNotoriousMMA , DP you got next? @DustinPoirier
on Friday
Been doing a lot of hanging out. I need to get back on diet. Logging into my @eddie_magoo app to get… http://t.co/A8id6vrLu4
on Friday
"@LeahAlmondia: @dc_mma SO cute, DC!" Lilo!
on Thursday
Dan Dan at wrestling practice haha from watching Mickey mouse with his sister to the wrestling room… http://t.co/dRDNrv067Q
on Thursday
Back from LA and getting to chill with my beautiful baby girl after grappling this morning with… http://t.co/NrM6zXPBNL
on Thursday
"@krobwrestler26: @dc_mma could I talk to you about fighting for AKA? The gym hasn't responded.." there is a public open tryout Aug 3rd @aka
last week
"@MarcedesLewis89: Appreciate the training today boss. Thank you. @dc_mma" ur awesome man. Great technique brother
last week
With @jamill_kelly asked u guys for a favor (jk). @chrisperry184 deserves to win vote for him plz. DC http://t.co/mclYHLqkRQ
last week
"@_Dthomp: @dc_mma did he take you to fat sals? Aka the greatest/worst place on earth haha" yes unbelievable sandwich bro and fries wow
last week
Date night, seeing planet of the apes with @SteveBecker_FOX and @lytleforindiana so excited. DC
last week
"@TreyWitzell: @dc_mma Congrats on the engagement! Mais cher, can she make a seafood gumbo??? #yeahyouright" no brother she's a cali girl :)
last week
"@superufc: @dc_mma congrats man I knw did doesn't matter but is ur fiance Mexican?? Lol I am jst wanna know" Puerto Rican
last week
And thanks to all of our family and friends who were there to share that special night with us. Thanks… http://t.co/0A4ScAmMLV
last week
I met Salina in 2010, she has been through it all with me. We have two beautiful, wonderful, smart… http://t.co/jKFPQU6EPa
last week
"@JasonBrockman85: @dc_mma $500 can pick up tomorrow" done
last week
Anyone in San Jose want to buy a sauna. I'm getting rid of it. I just need to get rid of it. Will sell cheap. DC
last week
"@Grapplnpolymath: @dc_mma you all of a sudden dont need half your ACL bruh? Cmon Son." I know it's a weird thing, but I'm walking fine.
last week
This weekend come out to the San Jose Fit Expo! I'll be teaching seminars- Register Now!! ... http://t.co/6sNnR737p4
last week
"@summmreb: Got @dc_mma on my birthday cake! Can't wait to see him back in the cage! #futurechamp http://t.co/ONewPA5I9Z" that's so cool. :)
last week
Guys I need your help, please follow this link and vote my buddy jamill Kelly social media coach of the year. Thx http://t.co/ZtrSFb5cnj DC
last week
"@jamill_kelly: @dc_mma cmon son! Help your boy out!" Send me the link man I sent you a text
last week
RT & PRE-ORDER the @CF_Athletic Revolution Patriot wrestling shoe TODAY! http://t.co/RSi4yGU9me #EmbraceTheGrind http://t.co/e61cxaonup
last week
Guys this weekend was awesome got a whole lot done. Wanted to give a tribute to the most interesting… http://t.co/ed6eNEWxqn
last week
This weekend I'll be teaching at the San Jose Fit Expo July 12th-13th. Register now! ... http://t.co/nlWOOFvK2x
last week
"@FrankieEdgar: @dc_mma @BrianStann hahaha I see you DC. @CoreyA_MMA looking like Rupaul in the back hahaha." Good fight champ
last week
I had some explaining to do haha letting @frankieedgar know that @brianstann made me pick BJ haha… http://t.co/Ptfr6qiwTJ
last week
"@Sholler_UFC: @dc_mma good work last week, my man. Hope to do more Fight Pass specials soon!" So fun Dave
last week
"@bjpina: @dc_mma where can I get a pair of ur wrestling shoes? And when?" Pre order http://t.co/C5Qv6Rb7vz
last week
"@JasonRyanJones: @dc_mma did you make your flight? They were blowing you up on intercom at airport! Lol #UFCBIGGESTFANON4WHEELS" missed :)
last week
Bigg Rigg @JohnyHendricks thanks for the shout out on @ufc 1 on 1. Nice hanging out Johnny. See u soon. DC
last week
"@JayGlazer: Folks I need your help. I'm putting out an APB on @dc_mma dignity. Has anybody seen it? http://t.co/CA5GkMvrCY"wth glaze?
last week
Frankie is soooooo good. I am so torn on this fight. I can't wait!
last week
This place is going crazy for BJ Penn!
last week
I can't wait @thedomin8r and @tjdillashaw this is gonna be a fun fight. How much awesome footwork can… http://t.co/r9V5oB1JlS
last week
The link to my new signature combat wrestling shoe! Felt great in competition & excited to see on hammers this fall http://t.co/GFX3puiOYe
last week
My last match as an amateur wrestler guys! check out the video here & thanks to @KarynBryant & #MMAHeat for covering https://t.co/W7a28IrpTW
last week
"@Jay14V: @dc_mma are you gonna be at the expo today??" Working ufc tonight from the expo come up to booth and I will sign for u
last week
"@rdunkley: thanks for answering my question on @UFCONFOX Please don't stalk me on twitter." Haha funny, bro 205 is enough I like food haha
last week
What a fight!
last week
Guys I started wrestling 25 years ago. And through it all I've gained a lot from this sport. I got to… http://t.co/GgsztMnzXP
last week
It's almost time! See you all at the ufc fan expo. Final wrestling match. DC http://t.co/WZZR5Atzjg
last week
RT & check out this offer 4 chance 2 WIN VIP trip to my next fight #BreakBones #EmbraceTheGrind @CF_Athletic Thx DC http://t.co/ZTBrzk5XWh
last week
"@JaredRosholt: @dc_mma @CF_Athletic does that come with a signature?" You dont need my Sig. I will be asking for urs. Nice fight bud!
last week
Guys come and hang out Friday with Cain and I - July 4th @ChateauLV . Gonna be a fun night! #ufc175 @dustinloose http://t.co/X2W17E6qUB
Copyright © 2013 FIGHT! Magazine | Contact Us