MMA Tweets:
Ben Saunders

on Sunday
I was given a [ Killa B - Octagon ] cake today made by ajmauro & sunwut with guest writer… http://t.co/z2KG64WG7y
on Sunday
Breakfast with @LiborioATT & The Family. Water Parks all day in Orlando! Lol Great times! :) … http://t.co/8uM3SnsmqG
on Sunday
"@AndyAndersonBJJ: @FriarFever haha I'm having nightmares of knees @bensaundersMMA" I'm like Freddy! You ain't safe when you sleep! Muahaha
on Saturday
Happy Birthday to @ndwellness 32 with the maturity of a 23 year old. Lol That's how to live! :D http://t.co/Kd69TzaiGh
on Saturday
What a mother.... Lol http://t.co/dXIFsBY9S9
on Thursday
No Words..... Just Feelings.... lol http://t.co/HyfPsHjTJo
on Thursday
"@ChasSkelly: @bensaundersMMA @hunteradam50 @JohnyHendricks thanks man! Maybe someday I can do it w style like you!!" I have no doubt u will
on Thursday
"@rob_solo: @bensaundersMMA Haha...no prob! With that said, it might be time for profile pic change. Thanks a lot Ben....lol." Lol :)
on Thursday
"@antontabuena: @Chris81203 @JustBleedMMA @bensaundersMMA wait, did they run out of good beers at the store? Haha." Lol
on Thursday
"@kendallgrovemma: @bensaundersMMA @JArkin770 @ufc @BellatorMMA thanks homie. A beautiful omoplata 1 ever" Def something special to me. :)
on Thursday
"@MikeJBknows: @philthydevine @heidifang @fightcorner innovator of the "Obenplata" @bensaundersMMA" lol
on Thursday
"@Chris81203: I'm betting a single dollar that @bensaundersMMA will RT anything. Even something as dumb as this tweet." ;D
on Thursday
"@bk13842: @HeidiFang @bensaundersMMA came back in style" :)
on Thursday
"@JArkin770: @kendallgrovemma when you fighting again bro? I wanna see @ufc give you another chance as they did @bensaundersMMA !!" AGREED!!
last week
Check out Master @LiborioATT 's video! :) https://t.co/RGoZkPUfBs
last week
"@Skip2MyJays: @EASPORTSUFC E) @bensaundersMMA's omoplata" :)
last week
Does Twitter only allow you to go back so far to see older tweets that have been sent to me? Are all the rest just lost forever in darkenss?
last week
Perfect ending to our documentary this weekend. Goto http://t.co/AVNBaKO9X6 to see what it's all about and how you can be apart of it! :)
last week
Thank you guys so much! You all make my job so awesome! Big thank you @ufc @danawhite @lorenzofertitta & Joe Silva... http://t.co/BRyzG7Jy1a
last week
Thank you guys so much! You all make my job so damn awesome! Big thank you @ufc @danawhitepayne… http://t.co/BRyzG7Jy1a
last week
Thank you guys so much! You all make my job so damn awesome! Big thank you @ufc @danawhite @lorenzofertitta & Joe Silva for the opportunity!
last week
Victory has never tasted so good!!!! :D Thank You everyone for all your support! http://t.co/y1nSJzhqRK
last week
Great to be back in the @ufc ! Feeling Larger than Life! :D http://t.co/Fr4yfuHRUr
last week
There she is.... oh how I've missed thee... @ufc ;D http://t.co/RozYaxGPXw
last week
Just made weight! @ufc #FightNight49 Lets Go!!!! :D http://t.co/53ILnS7qTu
last week
Hangin out with the "All American" himself Brian Stann. So much respect for this guy. :) http://t.co/fy92AlDt0F
last week
Who is Ben Saunders!? Goto http://t.co/AVNBaKO9X6 to find out. You can also see how you can be apart of the documentary we are making. :)
last week
Thank you again for all the support @gardenofliferaw you guys are the best! :) http://t.co/DQdFtE0mTc
last week
A new shot from the @ufc video team :) http://t.co/ORLTZq9REC
last week
If anyone is interested in some cutting edge, contemporary-abstract-organic works created with mixed… http://t.co/G707T7Ouju
last week
Thank you @gardenofliferaw for Sponsoring me and sending me a care package for my fight! My health… http://t.co/dcIitLTgOD
last week
If you live in the Tampa , Florida area and need a moving company look no further than @BIGBOYSMOVING they are the best there is! Trust Me!
last week
We have been upgraded! You can now watch me fight LIVE with UFC Late Prelims on Fox Sports 2 at 8PM… http://t.co/lTVKXHXDZs
last week
"@DE_rek_XC: @bensaundersMMA can't wait to see you do work live and in person! Welcome back to the UFC!" I will try to not disappoint. :)
last week
"@chrisstafford89: @bensaundersMMA @ufc pumped my first event I get to see you put knees on a fool!" It's an honor to be involved with ur #1
last week
"@MichelleIngels: @bensaundersMMA @ufc see you in a bit!!!!" The team would be incomplete without you guys! :D
last week
"@THEUGC: @bensaundersMMA @ufc safe travels Ben" I'm sportin some #FutureLegend Swag! Most comfortable shirts I own! http://t.co/9nbWg5g5rJ
last week
Just boarded my connecting flight... #Tulsa here I come! :D @ufc #FightNight49 http://t.co/8YCKeC4jWG
last week
At the airport now.... flying out to Tulsa, Oklahoma for UFC Fight Night 49 this Saturday. Let the… http://t.co/OP2l0LUdfn
last week
Great night of Muay Thai! #MejiroGym Fight is going down this Saturday night! Can't wait! UFC Fight… http://t.co/bqo927IZkg
last week
Two seperate reactions... I gave you one.... Now it's up to you to find the second one. Lmao http://t.co/12Lso8HV2k
last week
"@hendersom20: @bensaundersMMA I might watch it now if you saying it's better than the 1st 1 lol" I felt it had more action than the 1st one
last week
Just watched Captain America 2: Winter Soldier Thank god it was better than the 1st one. Good enough… http://t.co/qdhqfSw5mA
last week
Truest Words Ever Spoken http://t.co/FsWCkLaX47
last week
"@TwankAbbott: @bensaundersMMA that's funny because it's like your nickname" :)
last week
Thanks for another Killa Workout again today @NDWellness .... it's almost time! :D
last week
Let's go back to the good old days.... @ufc 1 Style! :D http://t.co/yPglPo5baY
last week
Let's go back to the good old days.... @menacebermudez 1 Style! :D http://t.co/yPglPo5baY
last week
I was on @sherdogdotcom Radio yesterday with @TJDeSantis It starts at the 63 minute mark..... Enjoy! :) http://t.co/IWM2A4nJuj
last week
"@Troy_Mandaloniz: @bensaundersmma #tbt #tuf6 http://t.co/lTfHvVi0eL" Hahahaha that be @MattSerraUFC 's #TeamSerra Hit Squad! Awesome! :)
Copyright © 2013 FIGHT! Magazine | Contact Us