MMA Tweets:
Ben Saunders

on Tuesday
Great day of training at @AmericanTopTeam HQ! Another Thank you @KatelKubis for an Awesome… http://t.co/z8hCnhRn3R http://t.co/k03pi39jDy
on Monday
Chicken Cabob gone wrong.... Dammit!!! Lol http://t.co/0VydBmswVj
on Friday
Another great day of refining and sharpening my tools at @americantopteam HQ. Thank you @katelkubis 4 all the help. http://t.co/xG7bDk9E9k
last week
"@kennyflorian: @bensaundersMMA haha yep, love it! Keep doing your thing my man. ????" Thanks Kenny right back at ya brudah. :)
last week
#Sagat from #StreetFighterII was one of my childhood mentors. #Proof that Video Games can help change… http://t.co/1IoL6U1R5M
last week
Awesome training today at @AmericanTopTeam Coconut Creek. Thank you @katelkubis for all your help and knowledge! #ATT osuuu :)
last week
"@XChadballX: Hahaha RT @Funnyoscar: Every morning I wake up and bow down to this @XChadballX @newfoundglory http://t.co/F47FFSYbH4" lol :D
last week
"@funnyortruth: There is no friend as loyal as a book." Don't know about this one... Example:You need a ride from the airport. Get Me BOOK:)
last week
#Formless #Shapeless #LikeWater http://t.co/SZsRn9jAKJ
last week
Got an #Impregnated upper left eye drilling takedowns tonight at @americantopteam Coconut Creek. #ItsNotATumor Lol http://t.co/HAHpgtrMOa
last week
#KillaBKlan puttin in work Reppin that futurelegendclothing with @sunwut &@ray_nunn Job Description:… http://t.co/hwLBFcDzjQ
last week
Yep! #SEXINESS AT IT'S FINEST! @ufc Magazines next Cover! I'd buy it.... Lol :D http://t.co/F1OGWmvEXV
last week
Congrats to @_stacita_ & Jonathan on getting hitched today! #BeautifulWedding :) http://t.co/IrneTlBHuo
last week
#FeedMe BRYAN LANDA Created By Jayson Patino http://t.co/3iuf5mEYiw
last week
Heading to go watch my boy @xchadballx and @newfoundglory perform at @BIKERBOYFORLIFE Always a great… http://t.co/3brxIuoYgn
last week
"@LarryJBell: @bensaundersMMA @ufc Best of luck, Ben. #UFCPhoenix" Thanks Larry! :)
last week
"@twiztid_sk: @bensaundersMMA @USAirwaysCenter This card just keeps getting better and better!" @ufc is giving the fans a show 2 remember!
last week
KILLA B VS. DIESEL @ufc #UFCPhoenix : Dos Santos vs Miocic | Dec.13 @USAirwaysCenter | Use… http://t.co/amuA3Zhefl
last week
KILLA B VS. DIESEL ufc #UFCPhoenix : Dos Santos vs Miocic | Dec.13 @USAirwaysCenter | Use… http://t.co/amuA3Zhefl
last week
Thank you for another great training session @katelkubis I'm trying to soak up all the wisdom you give Doin work at @AmericanTopTeam #ATT :)
last week
#3rdGrade #Hooligans #Beware http://t.co/xlJ2ONTJDl
last week
"@rootsoffight: What's up @bensaundersMMA New version of this coming for holiday in a few weeks. Tx" Your gear is awesome top notch! :)
last week
"@rootsoffight: “@bonobohomo: @rootsoffight most beautiful hoodie ever http://t.co/ILhm0GPDiI” Tx!" That looks absolutely outstanding! Lol
last week
"@BassGJJRay: @ufc With @bensaundersMMA"Hahahaha crazier things have happened! :D
last week
"@ToughPrints: @bensaundersMMA @kyleradford1 randomly test that cartoon man!" ya he's lookin a lil shady.... lmao :D
last week
last week
Great day of training at @AmericanTopTeam Coconut Creek. Thank you @katelkubis for all the help today! It was an honor. Osu :)
last week
To all my Tweeps give @1FutureLegend a follow. They have hands down some of the best gear in the business. :) http://t.co/PLMcxKAu2s
last week
"@DustinPoirier: @bensaundersMMA @ufc thanks Killa B!!! I'm already better because of it. See you soon!" That's why your my dude! :)
last week
I love Coconuts! Its amazing how healthy they are for you. @gardenofliferaw supplying me with some… http://t.co/0ipm2N3MIl
last week
Huge congrats to @Rick_Story @GunniNelson has nothing to be ashamed & great attitude. Great fight from both! Thanks @ufc @UFCFightPass :)
last week
Big congrats to @BlessedMMA for a great finish on @UFCFightPass ! Keep climbing that ladder brudah! :)
last week
One of the Greatest Anime's of All-Time! Though I probably shouldn't have seen it at age 12 #MyPastCreatedMyPresent http://t.co/7dz35lZ6Gc
last week
One of the Greatest Anime's of All-Time! Though I probably shouldn't have seen it at age 12...… http://t.co/7dz35lZ6Gc
last week
Your Welcome..... :) http://t.co/87MvjObxDU
last week
Another reason I am the man I am today is because of this @AdamSandler Album. #TrueStory Lol :D http://t.co/dXZFovRssa
last week
Free Disney Park Passes!? Don't mind if I do! ORLANDO how you Spoil me! LOL :D http://t.co/QziEaQyWeQ
last week
Got me some #KillaB #GameOfDeath #JKD #WuTang #ChessBoxin kicks. Greatest Shoes Ever!!!! :D http://t.co/c8kJvFEdv4
last week
That Be Me, Yo! :) http://t.co/y5CwojsRDd
last week
This is why @miketyson is my favorite boxer of all time... hands down, he is my Boxing GOAT! :) http://t.co/vcqxleUoBh
last week
Jiuuuuuu-Jitsuuuuu! :) http://t.co/u3BxHILpBX
last week
"@Whittymore: “@jeremybotter: #NOPANTS”@bensaundersMMA" Yes. I see. Hmmm.....
last week
Yummy in my Tummy... lol @gardenofliferaw http://t.co/4xlm4x3UNC
last week
How old were you when you first knew your purpose in life? Since I was born Chico! :) #FutureLegend http://t.co/AFubnLqA5C
last week
PORRA is much more diverse than I ever thought... lol http://t.co/2AZ5rP30LH
last week
Lol :) Created by Robert Owen http://t.co/4XB6EUMSMK
last week
Staying Fit and Healthy with that #AllNatural #Organic @gardenofliferaw :) http://t.co/7ygy5dsV7s
last week
Praying to the Sagital Plane... lol @ndwellness @sunwut The World of Not Yet Forgottens! http://t.co/hyxqEygV6I
last week
RIP @Samsung Galaxy Note II You were great at what you did... but falling through concrete stairs… http://t.co/f19YwylaSi
last week
My phone broke 2 days ago... waiting on my refurbished replacement phone from @Verizon ... hope I get it by Monday. Currently phoneless.
Copyright © 2013 FIGHT! Magazine | Contact Us